HTML

Mert kell egy blog...

Friss topikok

2011.05.11. 07:00 Aandrea

Antwerpen Centraal - Az eddigi legnagyobb állomás, ahol jártam

Az antwerpeni vasútállomás Belgium legszebb állomásépülete. Ezt nem én mondtam, hanem egyszer egy utazásom alkalmával hallottam egy belgától. De minden valószínűség szerint igaza is lehet. Bár még nem láttam az összes állomást Belgiumban (szám szerint  még csak 5-öt: Charleroi, Antwerpen, Oostende, Gent és Brussel-Centraal), de az eddigiek közül mindenképp az antwerpeni volt a legszebb.

Méretre hatalmas és elsőre a tájékozódás is rendkívül nehéznek tűnhet. De igazából nem az, mindent szépen kiírtak, csak a nyilakat és a számokat kell követni.

Természetesen amikor első alkalommal jártam itt eléggé megijedtem a sok mozgólépcsőtől, vágánytól, szinttől és lifttől. Lányos zavaromban sikerült is az egyik oldalsó kijáraton kimennem, ami miatt keringtem egy kicsit a 29 kilós gurulós bőröndömmel és a 11 kilós hátizsákommal. Na, de ez még februárban volt, most már ilyen gond nem érhet. :)

A főbejáraton belépve díszes belső tárul elénk:

Itt még a fejünk felett is vonatok járnak. Na jó, nem pont a fejünk felett, de mozgólépcsővel vagy lifttel kell megközelíteni a legtöbb vágányt.

De az igazán izgalmas rész ott van, ahol belátni a négy (-2, -1, 0, 1) szint közül legalább hármat:

Most pedig kezeket fel: kinek volt érdekes ez a bejegyzés? :)

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VLD 2011.05.11. 22:11:30

Nekem! Végre megtudtam, hogy más is kétségbe tud esni az emeletes pályaudvar láttán, nem csak én...Anno Berlinben, ha egyedül kellett volna tájékozódnom, akkor tuti ott töltöm a látogatásra szánt napjaimat.
Grátisz: így már most elkezdhetek ismerkedni az érkezési színhelyemmel:)

Aandrea 2011.05.12. 01:19:33

@VLD: Van fényképem Brussel-Centraal állomásról is, lehet hogy ott fogunk találkozni. De ezt még pontosítjuk. :)
Apropó, mikor beszélünk? Kérnék beszámolót a diáknapokról! (bár tudom, hogy nélkülem fabatkát sem ért az egész :P)
süti beállítások módosítása