HTML

Mert kell egy blog...

Friss topikok

2011.02.18. 21:52 Aandrea

ESN Ice breaking week: Pub crawl - Az utolsó felvonás

Csütörtök este elérkeztünk az utolsó programhoz, nevezetesen a kocsmatúrához. Nem tudom hogyan lehetett volna jobban megszervezni, de ez így nem volt a legjobb. Az első helyet leszámítva mindenhol telítettek voltak a pubok/klubok. Inkább maradtam volna kint, csak hát ahhoz kissé hideg volt.

Mindenesetre ezeket a körülményeket leszámítva nem mondható, hogy rosszul sikerült az este. Sőt! :)

Sisi és Bill (a magyar-görög barátság):

Első helyszín: Da Prof (az ESN törzshelye)

- későn érkezés

- gyors sör fogyasztás

- ismerős keresés

Második helyszín: Salamander

- kint ragadva a hidegben

- belgákat magyarra tanítás, de persze csak a legfontosabb szavak pl.: anya, apa, cipőfűző, majd külön kérésre az "akarsz dugni?" (de esküszöm, hogy az utóbbihoz semmi közöm :))

- magyarul beszélő belgákkal találkozás

Harmadik helyszín: Doedelzak

- útközben az ókori görög tragédiákról való diskurálás Bill Kanakis-szal (na igen, ez Alirán hatása :P)

- talán a világ legrövidebb beszélgetése egy francia sráccal (Sisivel fogadtunk még pár napja, hogy az egyik fiú, nevezetesen Paul, honnan való. Mivel addig nem sikerült kideríteni, ezért egyszerűen odamentem és megkérdeztem tőle. Ezután ő még mondott valamit, de nem értettem, mert nem volt túl jó angolból és hát az értelem sem sugárzott belőle, így inkább odébbálltam.)

- tömeg és hangos zene

- gyors kimenekülés és a következő helyszínre várakozás az előtérben jó társaság mellett

Csoportkép a Duedelzak-ból (naná, hogy én addigra már nem voltam ott):

Negyedik helyszín: Den Echo

- többieknek: tánc, sör, tánc a pulton, sör, tánc

- nekem: tánc, tánc, beszélgetés, tánc (a sört kihagytam, mert addigra már fájt a torkom, a pultra meg egyszer feltuszkoltak bár, de egy perc kellemetlen álldogálás után inkább elmenekültem)

Daniele a "cool party guy" (ahogy szerényen magát nevezte):

Összegzésként elmondhatom, hogy nagyon jó volt ez az ESN Ice breaking week. Remek ötlet, hogy minden napra csinálnak valami programot a városban lévő cserediákoknak, így sokat lehet ismerkedni és legalább senki nem érezheti magát egyedül az első héten.

Amúgy az ESN a továbbiakban is szervez még programokat (különböző kirándulásokat) és minden héten van egy ESN buli is más-más témával. Most hétfőn például amerikai estét szerveznek.

Szóval tényleg jó dolog ez az ESN, főleg mivel: "There ain't no party like an ESN party 'cause an ESN party never stops."

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VLD 2011.02.22. 08:35:41

Achso! Most már tudom honnan jött a Paul név akkor este...

Aandrea 2011.02.22. 12:22:34

@VLD: Most kirázott a hideg, köszi! :P
süti beállítások módosítása