HTML

Mert kell egy blog...

Friss topikok

2011.03.05. 09:00 Aandrea

Aktuális háttérképem

Miközben én (remélhetőleg) éppen remekül érzem magam a kiránduláson, addig megosztom a legújabb mobil háttérképem:

Közben indulhat a szavazás, hogy mégis pontosan mi ez. A tovább mögött pedig a megfejtés szerepel.

Megfejtés: ez egy felülről készített kép a Café Frei-ben elfogyasztott kávémról, amire kaptam fahéjból szívet is. Esztivel voltunk ott, ez volt az én búcsú kávézásom az elutazásom előtt, még január 29-én (igen, épp Orsi 29. szülinapján :P). Eszti felismerted?

Tudom, ez hatalmas sztori volt. De hé, én épp nem is vagyok itt, szóval ehhez képest nem kis teljesítmény bejegyzést készíteni. :D

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.03.05. 22:45:15

A kávéról, meg az asztal mintájából kitaláltam, hogy Frei. :P Legközelebb azért ne lődd le...

VLD 2011.03.06. 11:55:51

Már a feltételezés is sértő, hogy nem emlékszem/nem ismerem fel:) Tudom, hogy épp akkor kaptam sokkot a pincércsajtól, de azért még megvan.
süti beállítások módosítása